2011 m. lapkričio 18 d., penktadienis

būdinga arba nebūdinga

Muzika gydo. Kad ir kaip kartais būna blogai - viskas praeina. Bent jau reikia taip manyti,nes jeigu visad būsi surūgęs ir galvosi vien negatyviai,tai taip ir bus.Daugiau optimizmo!
Ir kartais. Yra žmonių,kurie nemėgsta būti antraplaniais draugais. Kartais,ar bent kartą,o pastaruoju metų ypač trūksta veiksmo,aš net imu laukti šimtadienio,nes noriu pašėlt,žinot,man tai kažkaip nebūdinga,bet aš tikrai noriu atsitaškyti ir smagiai praleisti bent vieną vakarą,nes visad būvimas kartu su sienomis veda depresijų link. Ypač,kai tavo širdis plyšta,kokį milijoninį kart. Tokiais atvejais aš įsitikinu - greičiau eitų laikas,noriu išvažiuoti,noriu kažko naujo,naujo vėjo savo susigulėjusioje rutinoje,nes dabar viskas verčia tik ir verkt. rimtai N U S I B O D O. Nusibodo net tokie dalykai apie kuriuos negaliu pasakoti net patiems geriausiems ir patikimiausiems draugams,o mes visi turim paslapčių,vieni daugiau,kiti mažiau. Kartais liūdna dėl to,bet jei negalima - tai negalima. Tai ne taisyklė,tai tiesiog daugiau,kai tave viskas liečia emociškai,o iš gėdos gali sulyst į žemę,arba kada nors kai manęs nebebus čia,tada bus galima apie tai kalbėti - bet ne dabar,tikrai ne dabar.
Vieną dalyką tikrai žinau - man meilės reik,vyno kartais ir cigaretės(kad ir kaip nebūtų keista)- norisi apsivalyti iš vidaus


3 komentarai:

  1. pukiai suprantu, nemažai kartų užplūsdavo panašūs jausmai.... beje laikas taip pat gydo ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš ne į temą,bet tavo blogas toooks gražu :o tikrai! labai jaukus ir skoningas!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Violetine - privertei nusišypsoti. Ačiū :)

    AtsakytiPanaikinti