2011 m. birželio 13 d., pirmadienis

apie ryškius debesėlius ir pasakas rožiniame sapne


Anksčiau buvau įpratusi turėti naktinį susirašinėjimo draugą šiltuoju metu laiku,ir vis pagalvoju,kad keletą metų iš eilės tikrai tokių žmonių buvo,bent tada galėdavau visą širdį išlieti tam,kurio nė kartą nesu mačiusi realybėje,bet kurio klausyti man taip pat patikdavo. Visos tos diskusijos,kurios vienaip ar kitaip padeda suprati žmones būdavo gan įdomios,patirtis,įspūdžiai ir visą kitą,eh,dabar galvoju,kad man šito trūksta.
Šalia manęs garuoja karštos kavos puodelis,žinau,gana vėlyvas metas kavai gerti,bet kai atostogos,aš sau to nedraudžiu,ir porą saldainių "Miglė". Šiltai įsirangiusi lovos patale,pasiruošusi pažiūrėti liežuvautoją,žinot,kartais norėčiau,kad gyvenimas būtų tobulas.
ps.ps. šiandien nusižiūrėjau dailias platformas,manau ryt pirksiu.tai tik dar vienas žingsis mergaitiškumo link. mirkt.
gero vakaro,mielieji :)))

4 komentarai:

  1. būtinai parodyk! :))
    o dėl naktinių susirašinėjimo draugų - aš vasarom negaliu užmigt (užuomina!)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Eaa. Parodyti ką? Jeigu tu apie batukus neisigyjau dar.. o del bendravimo turesiu galvoje :)

    AtsakytiPanaikinti