2011 m. rugsėjo 17 d., šeštadienis

mažas drambliukas tipena širdelėj

O man ruduo patinka. Visai. Gražu juk. Medžiai tokie geltoni/rudi/raudoni/žali ir vėsu truputį. Gali sau šiltai įsisupti į paltuką ir šaliką. Jeigu saulė pašviečiai per šilta,jeigu ne,pats tas. Tikrai,gražus juk tas ruduo? Nereik sieti rudens su mokslo metais,su darbais. Kodėl nežiūrim į jį taip,kaip pvz.į pavasarį? Ką padarysi,kad oras vėsta,bet gražu. Man labiausiai patinka pati pradžia,kaip minėjau jau,labai atrodo stebuklingai. Jie čeža po kojomis,jais gali mėtytis,traiškyti ar voliotis. Šiandien kažkaip rašau su klaidomis,nespėju savęs taisyti. Dar prieš pusvalandį maniau padariusi didžiulę klaidą,bet netrukus gavau gražų laikinimą. Eh,nemėgstu. Bijau vėl iš naujo,kaip minėjau ankstesniuose pranešimuose,susižavėti tuo vaikinu. Kaip viena panelė sakė,tai reiktų vaikinams uždrausti languotus marškinius nešioti,nes aš tai seile varvinu tada,šalia manęs sedėjusiai panelei pasakiau,kad "Šitas gražus",kai praėjo koridoriumi,o tik tada suvokiau,jog ji jį pažįsta. Nieko,greitai praeis,tiesiog,šiandien vakare jaučiuosi it vaivorykštė. Širdelė spurda ir tiek. O ką aš norėjau papasakoti? Nežinau.. Kažką norėjau,nes tikrai noriu,bet sunku rinkti žodžius. Va, gyvenu sau ir tiek. Jau pavargau rytais keltis ir tipenti į mokyklą,pavargau būt užtinusiomis akim,susivėlusiais plaukais,sušilus po kūno kultūros pamokų ir skaudančiais raumenukais. Dar tik pati pradžia,bet aš turiu kol kas per mažai motyvacijos mokytis. Vienintelis žodis galvoje sukasi - reikia. Ir žinau,kad reikia,nes reikia gerai išlaikyti egzaminus,reikia įstoti ir pabėgti gyventi kitur,susikurti daugiau privatumo. Kol kas esu dėkinga savo mokytojams,kad jie ne taip baisiai kalba apie egzaminus ir negąsdina,visi ramūs. Aš irgi rami,gal kartais. O anglų,kaip bijojau,taip toliau bijau. Jau dvi savaites pratempiau,turiu galybę minusių toje kalboje,bet tikiuosi kažkaip išlaikyti. Penktadienį tapome naujakūriais pamokoje,nes nešėm naujus suolus į tą klasę,tai žodžiu,sedėsim naujuose suoluose. Dabar galvoju,kad beveik visose klasėse yra nauji suolai..kaip keista,bet aišku,kad gerai. O šiaip,judant lyg manęs,tai ką. šiandien jaučiausi,taip lyg būčiau verkusi visą naktį,net kitiems atrodo,jog aš kažkokia liūdna,bet nebuvo taip ir nėra. Žinau,kad greitai praeis tai,bet šiandien biškį noriu meilės,va. Bučkis

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą