2011 m. spalio 9 d., sekmadienis

rudens boružėlės

Va šita daina..mm,taip gera klausyti ir neskauda širdelės tuo metu. Nors ir šiaip neskauda,tiesiog aš per daug mąstau. Kai žmogus neturi veiklos,tai irgi nelabai gerai,nes prisigalvoji visokių dalykų ir gerąja ir blogąja prasme.Prasideda visokiausi išvedžiojimai ir interpretacijos,o dažniausiai tai susigadini sau nuotaiką. O šiaip, pagalvojat kada nors apie tai ką rodo filmuose? Argi gyvenimas irgi toks gali būti? Nežinau..pas mane taip nėra,aišku,aš kartais baltu pavydu degu,kaip nesinori sėdėti namie,o geriau kur kitur. Kartais tikrai reikia ir galvą pravėdinti visai kitokioje aplinkoje. Aš niekad nebuvau prieš naujas pažintis,tačiau,man visad būdavo baisu,kartais net pagalvoju kodėl,tačiau atsakymo nerandu. Niekaip neina minčių normaliai sudėlioti. Bėga,vejasi viena kitą ir susimaišo,va šitaip ir nepavyksta nieko konkretaus pasakyti. Minčių nuotrupos.. Iš esmė,aš mėgstu pačillinti su gerais žmonėmis,kai nereik kažko daug kalbėti,kai kartais alkoholis gali nuplauti nuoskaudas,o kartais,kai matai,kad žmogus gali/nori,tai gali jam ir išsipasakoti. Dabar labai džiaugiuosi,kad turiu žmonių,kuriems galiu papasakoti viską,galiu pasitikėti ir pasakyti ką mąstau,kaip jaučiuosi. Tokio žmogaus reik visiems,be išimčių ir nesvarbu ar tam žmogui tu esi tiek pat svarbus ar jam svarbesnis tuo pačiu klausimu kitas,bet kai pats turi - tada yra geriau. * Kai kalbėjau apie filmus,turėjau tam tikrą pavyzdį galvoje..kažkokį konkretų nurodomąjį tikslą. Sėdi sau patogiai įsitaisęs sofutėje ir žiūri kaip aš susipažinau su jūsų mama. Serialai verčia žmones svajot,sutinkat? Aš tai pavyzdžiui ne kartą jau buvau pagalvojus,kaip jėga kartais turėt tokių trumpalaikių santykių,keliadienių romanų,rodos,kai išsiskiri tas žmogus ir nustoja egzistavęs,tarsi jo ir nebūtų buvę ir širdies nebeskauda.. nežinau,žinoma,tik taip atrodo,nes gi visiems aišku,kad gyventi savo gyvenimą yra kur kas sunkiau,nei tai nupiešia mums kokie serialai. Ir dar.. Man šiandien labai nesiriša sakiniai,net nesu tikra ką čia rašau. Dabar labai norisi palinkėti sau pačiai sekmytės artėjančią savaitę ir pabandyti nesubliukšti iš gėdos mokykloje sutinkant vieną veikėją. Susimti ir galbūt net pasisveikinti,nes nes nes,aš esu svaigalas. esu žmogus be patirties meilės/seilės reikaluose. ir žodžiu,čia neesmė. Geros jums savaitėlės,mielieji Bučiuoju p.s..šį kart tikrai nevykęs įrašas..ir pati tai jaučiu..adios

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą