2011 m. gruodžio 9 d., penktadienis

that's all

Net nežinau ar noriu kalbėti apie skaudžius dalykus. Iš vis nebežinau ko noriu. Pradėjau abejoti,nežinau ką rinktis,kuriuo keliu eiti,ką veikti. Laikas lekia taip greitai,kad net nespėju susivokti - štai ir pirmadienis po pirmadienio. Manau,kad truputį per daug atsipalaidavusi esu,bet kai pagalvoju,kad jau tuoj atostogos,o tada gįžę imsim laukti bandomųjų,tada šimtadienio,o žiūrėk prasidės ir įskaitos..baisu,argi ne? Man tai taip. Šiek tiek.
*Dabar va jau esu,kaip sakau,pilnai apšarvuota. Pagaliau sudėjo breketus ant priekinių dantukų. Skausmas žudo. Jau labai tikiuosi,kad ryt nebeskaudės. Tada reiks pratintis valgyti iš naujo. Nes dabar mintu minkštu maistu,po mažą gabaliuką kramtau galiniais dešiniosios pusės dantimis,nes gi sakau,siaubingai skauda. Bet nemėgstu,kad sako: "Nori būti graži - kentėk." Nes visai čia nenuraminimas,greičiau net pasityčiojimas. Negražiai skamba man. Bandau priprasti prie savo naujų dantukų. O galvoje sukasi milijonai kitų planų. Man patinka pokyčiai,sakau,reikia gal.
*Beje,visi kalba,kad Kalėdos artėja. Laukiat? Aš tai nežinau. Negaliu sakyti,kad ne,bet nenoriu sakyti ir taip. Nes labiausiai nenoriu,kad būtume vieni,noriu gausaus būrio už kūčių ir kalėdų stalo - artimųjų,o ne tik keletos žmonių. Pasiilgau to jausmo,kaip vaikystėje,kad advento kalendorius buvo tokia džiugi akimirka,kai laukdavai kitos dienos,kad tik atidarytum tą šokoladinį langelį.Pasiilgau to jausmo,kai vidury nakies pabusdavai tam,kad patikrintum dovanas aplink eglę. Pasiilgau čiuožinėjimu rogutėmis nuo kalno. Pasiilgau savo šuns. Nenoriu verkti. Kartais galvoju,kad išvažiuoti ir nematyti būtų buvę daug lengviau,negu būti čia, ir žinoti,kad jis niekada nesugrįš.
* O tikit,jog artėja naujieji? Nes aš tai nelabai. Net nebekeista,kad nėra ir planų,na,nebent paskutinėmis dienomis atsiras kokie planai - bet šiaip,nelabai tikiu.O jūs?
* Ar jau sugalvojote ką dovanosite artimiesiems Kalėdoms? Aš kažkaip dar nelabai suku galvą. Šiemet kažkaip net pinigėlių tam nėra,o norisi padaryti kažką su meile. Ir p.s,Gabriele,žinau,kad skaitysi,ko nori Tu?
(šiandien man kažkaip norisi kalbėti..)
Myliu ir bučiuoju



2 komentarai: