2012 m. sausio 4 d., trečiadienis

šokoladiniai trupiniai

Torto gabalėlis,neišgerta iki galo arbata..šiek tiek skaudanti galva. Net nežinau,atostogos lyg ir..miegu kiek noriu,nueinu miegoti taip pat kada noriu ir tai yra tikrai super. Kai pagalvoju,šitie metai tokie svarbūs ir nuo jų niekur nepabėgti,tik naujųjų naktį supratau,kad bijau šitų metų,bijau laukti to kas bus rytoj.Taip norėčiau viską prašokti vienu dideliu op,taip norėčiau.. Kai per atostogas turi laiko galvoti apie ką tik nori,kai neturi veiklos,tai galva pilnut pilnutėlė minčių apie save,o ne apie mokslus,tada pradedi rūšiuoti žmones,kas yra draugai,o kas jais nėra. Gyvenimas eina į priekį,aš sėdžiu raudonais nagais,o žmonės mane aplenkia. Džiaugiuosi sulauksi skambučių iš toli,džiaugiuosi ilgais pokalbiais ir begaliniu juoku. Iš tikro,man kartais atrodo,kad žmonės esantys toliau nuo manęs yra arčiau už tuos,kurie yra netoliese. Nežinau,čia galbūt paranoja kažkokia.
galva iš tikrųjų yra pilna minčių,tačiau jos visos tokios susipynusios,jog aš nebegaliu galvoti,mano galva sprooogsta. ko dabar norėčiau,tai bent trupučio meilės..ir keleto taurių vyno ir mergaitiškų pokalbių,o siaubs,kaip man to trūksta.jaučiu,kaip ne gyvenu,o tiesiog plaukiu šalia.


arba..padovanokit man kas nors ryžą kačiuką.ačiū
bučiuoju

1 komentaras:

  1. Sveika.

    Atsidarė naujas mados blogas.
    Jeigu gali prašau apsilankyk jame ir tapk sekėja.
    Blogo nuoroda- http://sisters-blog-lt.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti